Prezentare generală
Politica noastră de rambursare și returnare durează 30 de zile. Dacă au trecut 30 de zile de la achiziție, nu vă putem oferi o rambursare completă sau un schimb.
Pentru a fi eligibil pentru returnare, articolul dumneavoastră trebuie să fie nefolosit și în aceeași stare în care l-ați primit. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original.
Pentru a finaliza returnarea, avem nevoie de o chitanță sau o dovadă de cumpărare.
Rambursări
Odată ce returnarea dvs. este primită și inspectată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom anunța cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării.
Dacă sunteți aprobat, rambursarea dvs. va fi procesată și un credit va fi aplicat automat cardului dvs de credit sau metodei inițiale de plată, în maxim 30 zile de la primire.
Rambursări întârziate sau lipsă
Dacă nu ați primit încă o rambursare, mai întâi verificați din nou contul dvs. bancar.
Apoi contactați compania dvs. de card de credit, poate dura ceva timp până când rambursarea dvs. este publicată oficial.
Apoi contactați banca dvs. Există adesea un timp de procesare înainte ca o rambursare să fie postată.
Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la nr de telefon 0758.151.868.
Schimburile
Înlocuim articolele numai dacă sunt defecte sau deteriorate. Contacteaza-ne pentru inlocuirea produsului, daca acesta prezenta defecte de ambalare in interiorul cutiei sau a ambalajului de expeditie. Nu suntem responsabili pentru materialele deteriorate de catre curier.
Livrare si Returnare
Pentru a vă returna produsul, trebuie să vă trimiteți produsul la adresa specificata pe AWB.
Veți fi responsabil pentru plata propriilor costuri de transport pentru returnarea articolului. Costurile de transport sunt nerambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul transportului de retur va fi dedus din rambursare.
În funcție de locul în care locuiți, timpul necesar pentru ca produsul dvs. schimbat să ajungă la dvs. poate varia.
Dacă returnați articole mai scumpe, vă recomandăm să utilizați un serviciu de expediere urmăribil sau să cumpărați o asigurare de transport. Nu vă garantăm că vom primi articolul returnat.
Ai nevoie de ajutor?
Contactați-ne la office@lignohumate.ro pentru întrebări legate de rambursări și returnări.